• Vogelkooien specialist!
  • Goedkope verzending!
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Niet goed, geld terug
Fam Heylen - 10
Pluspunten
"Snelle en stipte levering!! Prima materiaal! Zeer tevreden klant!"
  • 0031 (0)85 0656 263

Klantenbeoordelingen

4183 Klantenbeoordelingen
8.7
93% beveelt dit bedrijf aan

Laatste beoordeling

Vandaag
Filter by: 5 sterren (2866)
4 sterren (958)
3 sterren (172)
2 sterren (94)
1 sterren (99)
Fam Heylen
Herenthout, België
Aanbeveling: Ja
2019-01-20 20:07:22

Pluspunten

Snelle en stipte levering!! Prima materiaal! Zeer tevreden klant!

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10
Joke Schumacher
Amsterdam
Aanbeveling: Ja
2019-01-20 17:16:33

Pluspunten

Reageren snel, snelle bezorging en goede product/kwaliteit verhouding

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10
Kathleen
Turnhout
Aanbeveling: Ja
2019-01-20 10:04:48

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Verbeterpunten

Ik had geen mail ontvangen dat het de kooi verzonden was , dus was afwachten wannneer deze toe kwam bij bij
9

Aanbeveling: Ja
2019-01-20 09:09:31

Pluspunten

Snelle levering, zeer corect

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10

Aanbeveling: Ja
2019-01-20 08:57:26

Pluspunten

prijs

Verbeterpunten

product werd niet volgende dag geleverd. het was niet leverbaar. heb zelf moeten bellen hierover.
10
Ton
Aantjes
Aanbeveling: Ja
2019-01-20 08:48:18

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10

Aanbeveling: Nee
2019-01-14 12:15:01

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

We hadden voor vandaag een hamsterkooi nodig. Bij het bestellen werd nadrukkelijk aangegeven dat de kooi vandaag geleverd zou worden. Vandaag blijkt dat de kooi pas over 2 dagen geeverd wordt. Beloftes die ze dus niet waar maken. Heel teleurstellend.
3
G.
Culemborg
Aanbeveling: Nee
2019-01-12 19:15:01

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

We hebben ons pakket vandaag ontvangen. Het was echt teleurstellend dat de buitenkant van de verzonden kartonnen doos geen schade had, maar verschillende plastic onderdelen waren van binnen beschadigd, omdat er helemaal geen bescherming was. Zorg er alsjeblieft voor dat wanneer je een nieuwe nieuwe kooi stuurt voor het vervangen van de beschadigde, alle plastic elementen op de juiste manier zijn verpakt, en houd in gedachte dat het beschadigen van het plastic buiten onderdeel (zoals het al is gebeurd) heel gemakkelijk is als je de beschermkap niet beschermt die ene behoorlijk.
2
Blaauw
Veendam
Aanbeveling: Nee
2019-01-11 07:15:01

Pluspunten

Na melding dat bepaalde onderdelen van de kooi stuk waren, boden ze direct aan om kosteloos de kapotte onderdelen te vervangen door nieuwe.

Verbeterpunten

Beter controleren of allles intact is, voordat men iets verzend.
4
Quincy
Blankenberge
Aanbeveling: Ja
2019-01-11 02:15:01

Pluspunten

Mooi geetaleerd en ruime keuze gedetailleerde fotos

Verbeterpunten

De comunicatie via mail naar de klant toe en gerichtere leveringsdatum
5